7.1.16

Vintage candy











Αν κάποιος με ξέρει έστω και λίγο, γνωρίζει πως έχω μια τρελή αγάπη
 για τα σκουλαρίκια. Oversized, πέρλες, minimal ή και κρεμαστά είναι 
κάποια από αυτά που επιλέγω τόσο στην καθημερινότητα όσο 
και στις πιο επίσημες και λαμπερές εμφανίσεις μου.

Τώρα είμαι ιδιαιτέρως περήφανη γιατί η συλλογή μου μεγάλωσε, και
 όχι γιατί αγόρασα νέα και ''μοντέρνα'' σχέδια αλλά γιατί η γιαγιά μου,
 μου χάρισε τα δικά της. Τα οποία άνετα χαρακτηρίζονται και vintage,
κάτι που τώρα θεωρείται και μεγάλη τάση όσον αφορά τα κοσμήματα.

Μια απλή ματιά θα καταλάβεις ότι τα συγκεκριμένα σκουλαρίκια, υπάρχουν 
και τώρα σε πολλά καταστήματα με κάποιες παραλλαγές όπως είναι λογικό.
 Προσωπικά, έχω φορέσει τα περισσότερα από αυτά και ήδη με ρωτούν 
αν είναι καινούργια και από που τα έχω αγοράσει.
 Το πιο ωραίο είναι ότι ακόμα και τα πιο ''υπερβολικά'' σκουλαρίκια τα επιλέγω
 ακόμα και με ένα casual σύνολο, αφού με μια κίνηση προσφέρουν ιδιαίτερο
 στιλ και extra λάμψη.

Εσύ; Φοράς κοσμήματα της γιαγιάς σου;


 Για περισσότερα νέα, like στην σελίδα του Facebook και follow στο Instagram

No comments: