27.10.16

Tea Party (for one)



Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά ότι γενικά δεν είμαι fan του τσαγιού.
 Να λοιπόν που τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν, μιας και φέτος έχω βάλει
 στοίχημα με τον εαυτό μου να δοκιμάζω πράγματα που μέχρι τώρα ‘’θεωρούσα’’ 
ότι δεν μου άρεσαν. Έτσι το πρώτο πράγμα που έπρεπε να σβήσω από την λίστα
 μου ήταν η άρνηση μου να πίνω τσάι για ευχαρίστηση και όχι γιατι είμαι άρρωστη.


Σε αυτό με βοήθησε το Cup of Nature αλλά και το μοναχικό (αλλά τέλειο) tea 
party που οργάνωσα για εμένα (γιατί όχι άλλωστε;). Μονόδρομος στην πρώτη 
μου δοκιμή αποτέλεσε η σειρά μειγμάτων τσαγιού, Fitness (Fitness, Lipolysis
DetoxActiveτέλεια ιδεά -αφού τους τελευταίους μήνες έχω αρχίσει aqua
aerobic.



Εσύ ήξερες ότι: Απο την αρχαιότητα με τον Ιπποκράτη, εώς και τις μέρες μας, 
οι άνθρωποι αναμείγνυαν διάφορα βότανα ώστε να έχουν ένα συνδυαστικό
 αποτέλεσμα των ιδιοτήτων των βοτάνων;




Μια στο τόσο (ιδανικά το Σαββατοκύριακο) που υπάρχει extra χρόνος, αφιέρωσε 
λίγη ώρα για τον εαυτό σου ετοιμάζοντας μίνι tea party και δοκίμασε τσάγια με
 ιδιαίτερες γεύσεις και μυρωδιές. Τα μείγματα είναι μια ιδανική επιλογή για εσένα 
που δεν ξέρεις τίποτα από τον κόσμο του τσαγιού, αλλά θέλεις να τον μάθεις.



Βγάλε το πιο όμορφο σετ τσαγιού που έχεις και στήσε το πιο τέλειο σκηνικό.
 Προσωπικά εγώ χρησιμοποίησα αυτό της γιαγιάς μου!



Συν όλα τα άλλα, το σπίτι θα μυρίσει με φρέσκιες μυρωδιές από αποξηρωμένα
 φρούτα, φυτά, λουλούδια και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. 


(MORE INFO PLEASE)

1. Fitness


Extra info:
Συνδυασμός κόκκινου τσαγιού Rooibos Αφρικής, γύρη μέλισσας, κομμάτια λουίζας,
 γλυκόριζας και σιτρονέλλας, φύλλα βάτου, άνθη ηλίανθου, πέταλα μπλέ κενταύριου, 
σπόρους κυνόδορου με πλούσια γεύση πιπερόριζας. Βοηθά στην καύση του λίπους
 και την ενίσχυση του οργανισμού. Είναι διεγερτικό και τονωτικό, ιδανικό
 για περιόδους έντονης άσκησης, δίαιτας και δραστηριότητας.

2. Lipolysis


Extra info:
Το λιποδιαλυτικό μείγμα τσαγιού, αυξάνει τον μεταβολισμό, με αποτέλεσμα, 
την καύση περισσότερων θερμίδων. Σε συνδυασμό με την σωστή διατροφή, και 
την άσκηση, τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα. Περιέχει φύλλα Ματέ Βραζιλίας, 
τσουκνίδα, άνθη ιβίσκου και ηλίανθου, λεμονόχορτο και φράουλα.

3. Detox


Extra info:
Ένα εύγευστο μείγμα βοτάνων που επιταχύνει την αποβολή των τοξινών για 
μια άμεση αίσθηση της ευημερίας. Καθαρίζει τα κύτταρα, ενεργοποιεί και
 δυναμώνει τα οργανικό σύστημα ώστε να λειτουργεί με τη μεγαλύτερη 
αποτελεσματικότητα. Περιέχει αγριμάραθο, ταραξάκο, τσουκνίδα, κυνόδορο 
καλέντουλα, λεμονόχορτο και γαϊδουράγκαθο.

4. Active


Extra info:
Ένα αναζωογονητικό μείγμα που θα χαρίσει ενέργεια στον οργανισμό σου, και θα 
σε βοηθήσει να  ανταπεξέλθεις στην δύσκολη καθημερινότητα. Περιέχει σπόρους  
τσουκνίδας, μέντα, κυνόροδο, γλυκόριζα και άνθη μολόχας.




Για περισσότερα, click στο Cup of Nature και ανακάλυψε όσα πρέπει να ξέρεις 
για το τσάι και όχι μόνο.

- Like στο Facebook εδώ.
-Follow στο Instagram εδώ.

No comments: